W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w Apartamencie Miramar, prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu.
Doba hotelowa trwa od godziny 11.00 w dniu przyjazdu do godziny 15.00 w dniu wyjazdu.
Odbiór kluczy do Apartamentu następuje w Apartamencie po wcześniejszym ustaleniu z obsługą konkretnej godziny przyjazdu
Należność za pobyt regulowana jest przez Gościa w formie przedpłaty na konto po dokonaniu rezerwacji. W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż w rezerwowanym przez Gości terminie, należność za całość pobytu nie ulega zmianie.
Podczas meldowania w Apartamencie pobierana jest kaucja w wysokości 1000 zł na poczet ewentualnych uszkodzeń i zniszczeń lub zagubienia kluczy/ pilota do garażu. Kaucja jest zwracana w dniu wyjazdu po sprawdzeniu stanu Apartamentu i zwrocie kluczy.
Procedura zameldowania wymaga okazania przez Gościa dokumentu ze zdjęciem. Apartament Miramar zastrzega sobie prawo do odmowy wydania klucza do apartamentu i przyjęcia Gościa, który:
nie posiada ważnego dokumentu lub nie chce okazać dokumentu
znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin
nie opłacił całej kwoty za rezerwację Apartament
Ilość osób zajmujących Apartament nie może być większa niż ustalona podczas rezerwacji. Za każdą dodatkową osobę spoza rezerwacji pobierana będzie opłata w wysokości 30% ceny podstawowej za dobę. Apartament przystosowany jest dla 4 osób i ta liczba Gości nie może być przekroczona.
Goście wynajmujący Apartament nie mogą przekazywać Apartamentu innym osobom nawet, gdy nie upłynął termin, za który została uiszczona opłata.
W Apartamencie Miramar w godzinach od 22.00 do 6.00 obowiązuje cisza nocna. Zachowanie osób korzystających z usług naszego obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia w Apartamencie lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób. Opłata za zagubienie kluczy wynosi 500 złotych.
Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach świeczek, grzałek i innych podobnych , niestanowiących wyposażenia pokoi. Przed wyjściem z Apartamentu prosimy o zamknięcie drzwi na balkon, wyłączanie światła i wszelkich urządzeń elektrycznych.
Każdorazowo opuszczając Apartament Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi wejściowych do Apartamentu. Zarządca Apartament Miramar nie odpowiada za pozostawione rzeczy na terenie całego obiektu.
W apartamencie bezwzględnie zabrania się palenia tytoniu, za wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych. Klient nie przestrzegający tego zakazu zostanie obciążony opłatą w wysokości 1000 zł, stanowiącą równoważność kosztów prania tapicerek i usługi odświeżania Apartamentu.
Wszystkie dzieci powinny znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i/lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
Parking – do apartamentu przynależy 1 miejsce postojowe w garażu podziemnym. Od frontu budynku znajduje się winda samochodowa, którą można bezpiecznie wjechać do hali garażowej . Z garażu nie można wjeżdżać pojazdami wyższymi jak 190 cm i z instalacją gazową.
W przypadku zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości lub usterek konieczny jest niezwłoczny kontakt obsługą Apartamentów pod numerem telefonu 792 090 883
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na wskazany przez niego adres na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji zostaną złożone w depozycie i przechowane przez 1 tydzień.
Zapoznanie się z powyższym regulaminem jest obowiązkiem każdego z Gości. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od przestrzegania zasad w nim zawartych.
Dziękujemy i życzymy udanego urlopu Apartament Miramar